پارسا گلیپارسا گلی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
بابایی حسامبابایی حسام، تا این لحظه: 43 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
مامانی مریممامانی مریم، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
پیوند عقدمونپیوند عقدمون، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
مدرسه گل پسریمدرسه گل پسری، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
نی نی وبلاگ پارسا نی نی وبلاگ پارسا ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
داداش سپهرداداش سپهر، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

پارسا نفس مامان وبابا

مامانی ودرد ودلاش

1394/4/6 18:54
124 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان میخواستم واسه صبرو تحمل شما وبابا تو روزهای سخت زندگیم ازتون تشکر کنم گل پسرم شما الان کوچیکی وشاید وقتی ایشالا بزرگ شدی این روزها رو یادت نیاد گلکم حدود نه ماه پیش من بابام روکه از بچگی بزرگترین مرد وپشتیبانم بود رو از دست دادم تو این مدت خیلی وقتا نتونستم خودم رو کنترل کنم وشما وبابا رو اذیت کردم خیلی وقتا گریه هام و دیدی وبادستای کوچیکت اشکام رو پاک کردی پسرم ایشالا سایه بابات همیشه بالای سرمون باشه .عزیزم بابا رسول خیلی دوست داشت واگه دو سه روز نمیدیدت با این که حال خوشی نداشت وقتی زنگ میزدم میگفت پارسا رو بیار خونمون ایشالا روحش شاد باشه وصلوات فرستادن ونمازهایی که گل پسرم واسش میخونه ومیگه بابا رسول با این نمازها حالا حالت خوب میشه هموار کننده راهش باشه خدایا خودت بابام رو قرین رحمتت قرار بده الهی امین پسرم ممنون که به دردودلم گوش دادی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)