پارسا گلیپارسا گلی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
بابایی حسامبابایی حسام، تا این لحظه: 43 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
مامانی مریممامانی مریم، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
پیوند عقدمونپیوند عقدمون، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
مدرسه گل پسریمدرسه گل پسری، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
نی نی وبلاگ پارسا نی نی وبلاگ پارسا ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
داداش سپهرداداش سپهر، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

پارسا نفس مامان وبابا

خواب ناز گل پسری واسترس مامانی

1394/7/1 7:39
190 بازدید
اشتراک گذاری

الهی فدات شم سلام نور چشمم امروز اول مهر وشما ساعت ده جشن داری تو مهد من از استرس از ساعت شش ونیم که بابا رفت سر کار دیگه خوابم نبرد چه حس جالبی دارم از ته دل خوشحالم وبه همون اندازه نگران الهی قربونت برم که اینقدر معصوم خوابیدی تازه دیشب کلی به من وبابا میگفتی میخوام صبح زود بیدار شم زود بخوابین عزیز دلم هوای خودش رو داره مامان جونم خدا به همرات باشه وهمیشه سالم باشی دیشب مهمون برنامه خندوانه دانش آموزها بودن وشما کلی خوشحال از اینکه امسال جزئی از اونایی ایشالا تو همه مراحل زندگیت موفق باشی وسربلندیت رو روز به روز حس کنیم وببینم تومهدتون گفتن فقط یکی از والدین واسه جشن باشن وبابایی از خود گذشتگی کرد وگفت مامان بیاد شمام میگفتی خوب بگو مامان جونی پامان جونی خاله ای عمه ای کسی بیاد آخی مامان جونا وبابایی وخاله وعمه ها ببخشید میدونم دوست داشتین تو این روز پارسا رو همراهی کنید ولی از دست من خارج بود من معذرت میخوام من میدونم دعای خیرتون همیشه پشت پارسات واین از همه چیز بهتره دوستون دااااااریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)