پارسا گلیپارسا گلی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
بابایی حسامبابایی حسام، تا این لحظه: 43 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
مامانی مریممامانی مریم، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
پیوند عقدمونپیوند عقدمون، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
مدرسه گل پسریمدرسه گل پسری، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
نی نی وبلاگ پارسا نی نی وبلاگ پارسا ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
داداش سپهرداداش سپهر، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

پارسا نفس مامان وبابا

پسرم تاج سرم

1394/6/16 0:47
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به گل پسر مامان جونی میدونی عاشقتم الهی فدات شم امشب اومدی کنارم ایستادی وبلند بلند شروع به شماردن اعداد کردی یک دو سه همینجور شمردی یکدفعه به خودم اومدم دیدم تا شماره شصت رو بدون کمک شمردی کلی ذوقت کردم وقتی بابایی اومد به اونم گفتیم بابا گفت قربون پسر باهوشم بشم راستی پاسی من امشب رفتی آرایشگاه وکلی ناز شدی فدای یکی یکدونم بشم لطفا بفرمایید ادامه مطلب

عزیز دلم عاشق خرگوشه یه خرگوش کوچولو هم بکی دو ماه پیش داشتی ولی چون ممکن بود بودنش باعث بشه مریض شی از خونم رفت مامانی ببخشید  چون به خواسته من ازش جدا شدی قربونت بشم که زود حرف گوش دادی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پریسا
22 شهریور 94 13:11
سلام مریم خانم وبلاگ فوق العاده زیبایی دارید. ممنون میشم اگه مطلب من رو توی این سایت لایک کنید..... http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobeh2/9006-2015-09-05-06-58-16
مامانی مریم و بابایی حسام
پاسخ
سلام پریسا جون ممنون از لطفتون حتما میام ومطلبتون رو لایک میکنم