پارسا گلیپارسا گلی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
بابایی حسامبابایی حسام، تا این لحظه: 43 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
مامانی مریممامانی مریم، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
پیوند عقدمونپیوند عقدمون، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
مدرسه گل پسریمدرسه گل پسری، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
نی نی وبلاگ پارسا نی نی وبلاگ پارسا ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
داداش سپهرداداش سپهر، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

پارسا نفس مامان وبابا

عشقم مرد بزرگم روز شماری واسه رفتن به پیش دبستانی

1394/6/2 1:57
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام معجزه زندگی مامانی وبابایی اره عزیزم پارسای گلم تو واقعا معجزه ای وقشنگترین اتفاق زندگی من وبابا حسامی.ببخش دیر به دیر میام ولحظه لحظه خاطرات رو واست ثبت نمیکنم عزیزم یه مدت کارای نقاشیم سنگین شده وهمش درگیرشم ویه چند وقته که داخل مهدتون واسه مامان باباها جلسه مشاوره گذاشتن وحسابی سرگرمم وخوشحالم که کارای مدرسه گل پسری داره شروع میشه.شما تقریبا روزی سه چهار بار ازم میپرسی مامان پس کی باید برم مهد وکلی منتظری امروز رفتیم یکی دوتا کیف واست دیدیم ومن که قند تو دلم اب میشد اینجوری با کیف مدرسه میدیدمت باورم نمیشد که این همون فرشته منه که انگار همین دیرور بود که پا به زندگی من وباباش گذاشت وبا گریه وخنده هاش من وبابایی روحسابی سرگرم کرده بود حالا واسه خودش مردی شدهومیخواد وارد اجتماع شه خدا جونم مثل همیشه خواستهام رو واست میگم وازت کمک میخوام خدای مهربونم هوای همه بچه ها رو داشته باش میدونم پارسام رو از من وباباییش هم بیشتر دوست داری خودت مواظب امانتت باش دوست دارم خدای خوب ومهربونم.......

پسندها (2)

نظرات (1)

مدیر سایت نی نی عکس
2 شهریور 94 9:09
سلام خوشحال میشیم عکس پارسا جون و برامون بفرستید تا ان شالله برنده این هفته ما ایشون باشه ارسال عکس از طریق این لینک و یا تلگرام شماره 09109094005 http://www.niniaxs.ir/index.php/upload اگر هم دوست دارید تو گروه تلگرام نی نی عکس عضو بشید عدد 1 رو به شماره 09109094005 بفرستید. ممنون